24 Ocak 2013 Perşembe

ÇiKOLATALI MUFFiN


Bu muffinleri sevgili kardesim Burak için yaptım. İlk yaptıgım Damla çikolatalı muffinleri çok sevmişti. Ben onları yaptıgım vakit diyetteydim ve yememistim. 2 gün sonra tekrar istedi. Ama benimkide can dimi yapıyorum ugrasıyorum bide kokuyor yememek çok zor. Bende kendimce bir çözüm buldum kalorisini biraz daha düsürmek sindirimini kolaylastırmak için Tam bugday unu aldım. İkinci yaptıgım muffinlerin sekerini az koydum ve tam bugday unu kullandım. Tabiki burak bir degisiklik oldugunu anladı :) Ona aynısı sadece kakao koydum diye yutturdum ama 1-2 yedikten sonra sevmedi. gelip gidip abla bu öncekiler gibi yumus yumus olmamıs birdaha kakaolu yapma sevmedim ben dedi. O günden beridirde normallerden yapmamı isteyip duruyor. Karnelere az bir zaman kaldı dersler bitti oda okula gitmiyor tabi evde. Bende bu arada yapayım dedim. Bu seferde küçük degisiklikler yaptım ama sevilmeyecek gibi degil :) Damla çikolatalı muffin tarifiyle aynı tarif. Ekstradan içine 25 gr lık 1 paket kakao koydum. Hamuru kalıplara bölüştürdükten sonrada ortalarına bitter çikolata yerleştirdim. Evde madlen çikolata vardı ben madlen çikolatayı 2 ye kırıp koydum.  Akıskan çikolatalı pofuduk bir kek oldu çokda güzel oldu :) Tarif için buraya tıklayın :)

7 yorum :

  1. nasıl da güzel kabarmışlar :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim :) karbonat böyle kabartmıs olabilir:)

      Sil
  2. ay hiç beğenmedim olsa asla yemem zati ben azcık yerim diyemem :) çok canım çekti tatlı krizimi tetikledi de kendimi soğutuyorum ama gerçek o ki yumuk yumuk olmuşlar bayıldım ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim :) Ama iste böyle baskalarının olmadık vakitlerde canını cektirmesi kötü :) ama hic zor degil sen bugün yap hemen canım :)

      Sil
  3. muffini çok severim...
    helede içinde çikolata varsa hiç dayanamam :))
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyşeyse denemenini öneririm kolay cabucak olan bir tarf :)

      Sil
  4. karnım da aç ki çok canım çekti şu anda:)
    ellerinize sağlık!
    ben de miminiz var , bakarsanız sevinirim :)

    http://hrklrdyrm.blogspot.com/2013/01/mimim-ve-mimlediklerim.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...